Szukaj

W dniach 16-17 października 2014 r. klasa IV TE/H i klasa IV TO/S pod opieką pani Justyny Pulnar, pana Damiana Pulnara i pana Przemysława Kubala wybrała się na wycieczkę do Ojcowa, Częstochowy i Krakowa. W pierwszy dość chłodny dzień wszyscy zebrali się pod szkołą i po sprawdzeniu obecności o godzinie 6 rano wyjechaliśmy z Krosna w kierunku Ojcowa. Podróż minęła nam dość szybko i przyjemnie. Opiekunowie Wycieczki starali się umilić nam czas opowiadając różne śmieszne historie. Około godziny 1130 dotarliśmy do Ojcowa, gdzie czekał na nas przewodnik, z którym udaliśmy się żółtym szlakiem do Jaskini Łokietka. W środku panowała temperatura około 6°C, która utrzymuje się tam przez cały rok. Wchodząc w głąb jaskini można było dostrzec wiszące nietoperze. Przewodnik opowiadał nam o legendzie związanej z tą jaskinią i pokazywał pomieszczenia znajdujące się w niej, następnie udaliśmy się do wyjścia. Po opuszczeniu jaskini wraz z przewodnikiem pojechaliśmy do Pieskowej Skały pod Maczugę Herkulesa, gdzie zrobiliśmy sobie pamiątkowe zdjęcia i pożegnaliśmy przewodnika brawami. Około godziny 1800 dotarliśmy pod Dom Zgromadzenia Sióstr Miłosierdzia w Częstochowie.  O godzinie 1915 poszliśmy na kolacje, po której udaliśmy się na Apel Jasnogórski w kaplicy Cudownego Obrazu Matki Boskiej Częstochowskiej. Po modlitwie około godziny 2200 wróciliśmy do Domu Rekolekcyjnego. Pierwszy dzień był bardzo wyczerpujący, ale mimo tego wszyscy byli bardzo zadowoleni. Następnego dnia o godzinie 530 wyszliśmy na Jasną Górę  na odsłonięcie Obrazu Matki Bożej i Mszę Świętą. Po powrocie zjedliśmy śniadanie każdy przygotował się do odjazdu. Około godziny 800 wyruszyliśmy do Krakowa. Tam czekała na nas pani przewodnik, która pokazała nam między innymi smoka wawelskiego, zamek na Wawelu oraz rynek.
O godzinie 1330 pożegnaliśmy się z panią przewodnik, a my mieliśmy czas wolny. Później wyruszyliśmy w drogę powrotną do Krosna. Podróż minęła spokojnie bez większych atrakcji, ponieważ każdy był zmęczony i potrzebował snu. Wszyscy byliśmy bardzo zasmuceni, ze wycieczka dobiega końca. Zwiedziliśmy wiele ciekawych miejsc, panowała bardzo miła i przyjemna atmosfera. Uczestnicy wycieczki na pewno miło będą wspominać ten wyjazd. Dziękujemy naszym opiekunom pani Justynie Pulnar, Panu Damianowi Pulnarowi oraz panu Przemysławowi Kubalowi za miło spędzony czas i opiekę nad nami w czasie trwania wycieczki. Mamy cichą nadzieję, że uda nam się zorganizować jeszcze jedną taką wycieczkę. Na dowód naszej świetnej zabawy dołączamy zdjęcia.

Link do zdjęć

Autor tekstu Iwona Szczurek

DSC 2782

facebook_page_plugin

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej „Polityce Cookies”/”Polityce Prywatności.

Wyrażam zgodę na pliki cookie